… je absoluut níet moet denken dat je geen spiermassa kan opbouwen, wanneer je na een paar maanden training nog steeds geen resultaat ziet? De kans is namelijk groot dat je niet op de juiste manier traint! Bij de opbouw van spiermassa spelen verschillende factoren een rol. Om te beginnen de júiste oefeningen. Het meest efficiënt zijn samengestelde oefeningen, waarbij je meerdere spiergroepen tegelijkertijd aanspreekt. Daarnaast is progressieve belasting erg belangrijk. Dat betekent dat je je spieren blijft uitdagen door zwaardere gewichten, meer herhalingen of kortere rustpauze. Volgende week geef ik nog meer tips om wél spiermassa op te bouwen.

Wil jij graag leren hoe je zélf goede oefeningen kan uitvoeren, zonder dure apparaten en toestellen? Ik ben gespecialiseerd in Functionele Training. Daarbij leer ik jou de júiste techniek toepassen bij oefeningen die aansluiten op jouw wens, klachten en situatie. Na enkele lessen kan je deze technieken zelfstandig uitvoeren. In mijn lessen leer ik jou bovendien de technieken d.m.v. Mind Muscle Connectie, waardoor jij nog efficiënter leert trainen.

Gratis introductietraining of vragen? Bel 06 – 37 55 32 18, laat een comment achter of mail naar marloes@mybodyandmind.nl.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Stop Hier Niet

MEER TE ONTDEKKEN

Wist je dat…?

… je jouw bovenarmen kan verbeteren, maar je wel moet weten hóe? De term kipfilet-armen wordt gebruikt voor dikke of slappe bovenarmen. Ik zal meteen

Wist je dat…?

….sporten heel goed helpt tegen neerslachtigheid? Als je traint, komen er in jouw hersenen neurotransmitters vrij zoals serotonine, dopamine en endorfine. Deze ‘gelukshormonen’ verbeteren je

Wist je dat…?

…ik je perfect kan helpen jouw coronakilo’s eraf te krijgen? En vooral te voorkomen dat er dit jaar nog meer bij komen? Wat nou als