… er 5 verschillende types spiercontracties bestaan en bij Functionele Training elk type aandacht krijgt? Vandaag wil ik jullie meer vertellen over de isometrische contractie. In tegenstelling tot de isotonische contractie, beweegt de spier hierbij niet terwijl hij wel kracht levert. Dit gebeurt bijvoorbeeld wanneer je tegen een ontzettend zwaar gewicht of zelfs een muur aanduwt.

Je behaalt de beste resultaten door zoveel mogelijke type spiercontracties tijdens een training op de júiste wijze toe te passen. Ik kan jou in mijn eigen privé studio als personal trainer daarbij helpen. Na enkele lessen kan je deze technieken dan zelfstandig uitvoeren, zonder dure apparaten en toestellen. In mijn lessen leer ik jou bovendien de technieken d.m.v. Mind Muscle Connectie, waardoor jij nog efficiënter leert trainen.

Gratis introductietraining? Bel 06 – 37 55 32 18, laat een comment achter of mail naar marloes@mybodyandmind.nl. Of neem een kijkje bij mijn blogs  waar je nog veel meer weetjes en tips kan vinden.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Stop Hier Niet

MEER TE ONTDEKKEN

spiertraining spieropbouw spiermassa

Wist je dat…?

…spieren niet groeien door het trainen, maar juist door het herstel na afloop van de training? Door de belasting veroorzaak je schade aan de membranen

spieropbouw, training, spiermassa, spierpijn, marloes, enschede, personal trainer, sport

Wist je dat…?

… het een fabel is dat je alleen spieren opbouwt als je tenminste spierpijn aan je training hebt overgehouden? Ten eerste is spierpijn geen indicatie

spiermassa spieropbouw spier training oefening sport marloes enwschede

Wist je dat…?

… je absoluut níet moet denken dat je geen spiermassa kan opbouwen, wanneer je na een paar maanden training nog steeds geen resultaat ziet? De