…veel warming-ups niet goed uitgevoerd worden en de kans op een blessure zelfs vergroten? Veel mensen doen een warming-up door middel van statische rekoefeningen. Deze zorgen dat je tijdens de training of wedstrijd aanzienlijk minder kracht en explosiviteit hebt. Door het statisch stretchen is de kans op een blessure zelfs groter. Stop dus met deze oefeningen en zorg voor een goede warming-up met spier-activatie-oefeningen.
Mijn personal training-lessen geef ik in mijn eigen studio. Zo kan jij lekker sporten in een ontspannen en besloten omgeving.

Gratis introductietraining of vragen? Bel 06 – 37 55 32 18, laat een comment achter of mail naar marloes@mybodyandmind.nl.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Stop Hier Niet

MEER TE ONTDEKKEN

mobiliteit flexibiliteit sport Enschede

Wist je dat…?

….flexibiliteit en mobiliteit twee verschillende dingen zijn? De flexibiliteit van het lichaam wordt bepaald door spieren. De mobiliteit bepaalt de bewegingscapaciteit van het gewricht. Onvoldoende

balansoefening stabiliteitsoefening personal trainer Marloes Enschede sport

Wist je dat…?

… er een verschil is tussen balans- en stabiliteitsoefeningen? Beide richten zich op de controle van het lichaam. Maar balansoefeningen zijn bedoeld voor situaties waarbij

#personaltrainerenschede #trainenenschede #sportenschede #zwangerschapherstel #Zwangerschaptraining #zwangerschap #bekkeninstabiliteit

Wist je dat…?

….ik ook zwangerschapstraining en zwangerschapsherstel als personal trainer aanbied? Veel vrouwen beseffen niet dat verkeerd trainen tijdens of na de zwangerschap kan leiden tot blijvende